Jiri Kucera

Od roku 1992 podnikám, mám rád Járu Cimrmana, Monty Pythony, Jasnou Páku a hradecké Votroky.
  • Počet článků 62
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2184x

Seznam rubrik

Jiri Kucera

Nechte tu matku zemřít ! Jaký život to zachraňujem ?

Stala se tragédie. Zdá se, že matka zavraždila svoje a druhovy děti. Nakonec pořezala sebe samu a oběsila se. Až sem to nechci komentovat. Ale to další... Matku se podařilo nalézt, vrtulník ji přepravil do Fakultní nemocnice v Hradci a lékaři bojují o její život. ŽIVOT ? Jaký život to zachraňujeme?

2.9.2011 v 15:21 | Karma: 28,15 | Přečteno: 2186x | Diskuse| Osobní

Jiri Kucera

Jak mě zvyšování daní na cigára naučilo zase kouřit

Kouřil jsem poprvé asi v 7 letech. Měli jsme na dědině partu, byli v ní vlastně všichni kluci, protože nás bylo na malé vesnici jen pár. Těm nejstarším v té naší bandě bylo 12-13 let, říkali si Šedí vlci a kouřili v bunkru z větví za starou stodolou. Mě s kámošem bylo 7, první třída zdárně za zády, tak jedny MARICI, pane vrchní (kupoval jsem ty krátký cíga v motorestu s jasným dodatkem "pro dědu", ovšem děd kouřil bétečka)... Ti velcí nám dvěma říkali "Kojoti".

25.8.2010 v 8:03 | Karma: 22,12 | Přečteno: 1707x | Diskuse| Ostatní