Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pane autore, já sice vím, že ironie je zakázaná pouze u policie, ale i tak vám ji nedoporučuji.

Nemusela by totiž být rozpoznána.

Neziskovky nemají moc dobrou pověst - aby někdo bojoval za práva kohokoliv na cokoliv a měl to placené z našich daní nebývá dobře vnímáno:

Seznámil se mládenec s dívkou a na třetí schůzce se teprve přiznal:

"Víš, já jsem k tobě nebyl upřímný. Odseděl jsem si 2,5 roku za ublížení na zdraví."

"To mi nevadí. Hlavně, žes nepracoval v žádné neziskovce." odpověděla dívka.

1 0
možnosti
Foto

Peníze na integraci (lhostejno koho) se nemají dát vysokoškolsky vzdělaným učitelům státních škol, ale lektorům neziskovek nezřídka pochybné kvality, často absolventům rekvalifikačních kurzů Úřadů práce?? Móc hezky to máte autore vymyšleno, móc hezky. A kdo bude za výsledek integrace odpovídat? Je mi to jasné, samozřejmě nikdo...!

0 0
možnosti

Jak navrhoval prezident Zeman, ať stát doplácí jen tolik, kolik si seženou přes soukromníky. Tedy, za každou vyžebranou korunu od sponzorů, korunu od státu. Např. sportovní kluby jsou také neziskové organizace a kolik dostávají od státu?

1 0
možnosti

Souhlasím, avšak ne s tím, aby toto pravidlo bylo aplikováno plošně a bez rozdílu. Stát má především mít taxativní výčet činností, které hodlá podporovat a cokoli ho přesahuje podporovat nemá. Stát tu například nemá být od toho, aby podporoval něčí ideologickou a světonázorovou nálevnu za prostředky svých občanů.

7 0
možnosti

Vtipné a chytré. Bohužel to někdo nepochopil... inu, "lidé jsou různé..."R^

4 0
možnosti

J36a13k28u16b 61H21o69z92a

31. 1. 2019 12:16

Ufff, až díky poslednímu zvolání autora jsem pochopil, že to nemyslí vážně, ale jde o ironii.

1 1
možnosti

Tak dlouho Vám to trvalo? Fakt?

1 0
možnosti

Moc jste ten obraz nevylepšil. Horník na šachtě, řezník v masokombinátu, nebo řidič autobusu zcela určitě nepobírají plat 70 až 80 tisíc měsíčně. Takhle si zase čtenář vezme, že neziskovky jsou paraziti a účel bude zase upozaděn. Otázka je jestli jste skutečně takový dojem chtěl vyvolat, nebo jde o ironii, která současné diskuzi moc neprospívá.

2 1
možnosti
Foto

Já si myslím, že čtenář by si měl vzít právě to, že spousta neziskovek (ne všechny samozřejmě...) JSOU paraziti...

0 0
možnosti
  • Počet článků 62
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2184x
Od roku 1992 podnikám, mám rád Járu Cimrmana, Monty Pythony, Jasnou Páku a hradecké Votroky.

Seznam rubrik